Chcesz być szermierzem, wojownikiem, magiem? Ależ proszę! Tylko nic za darmo. Świat magii nie daje prezentów. Do celu zmierzasz przez pot, krew i łzy. 13-letni Jegor z bezpiecznej rzeczywistości trafia do innego świata. Musi nagle wydorośleć, by godnie przyjąć insygnia rycerza. I spróbować odnaleźć Klucz, który zaprowadzi go z powrotem do domu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Jegorowi udało się przetrwać, ale to dopiero początek drogi. Tajemniczy mag Lśniacy rozpęta nawet wojnę, by zabić chłopca. Tak strasznie nienawidzi czy panicznie boi się Jegora? Dwaj rycerze, elf, mag i złodziejka tworzą zdeterminowaną i nader malowniczą drużynę. Za nimi - najemni zabójcy i "łowcy głów". Przed nimi - kraj ogarnięty wojenną pożogą.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni